Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Udzielanie informacji dotyczących realizacji oferowanych usług

  1. Informacje udzielane są w ciągu:
    • natychmiast – w sprawie zaistniałych awarii wodociągowych lub kanalizacyjnych.
    • 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu  usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
    • 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
    • 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia wymagające postępowania wyjaśniającego
  2. Osoby załatwiające:
    1. W dni robocze od 7:00 do 15:00, 
      1. informacje w  zakresie dostarczania wody: Biała ul. Prudnicka 43, tel.: 77 4387643 w. 25, 608142829
      2. informacje w  zakresie odbioru ścieków: Biała ul. Prudnicka 43,  tel.: 77 4387643 w. 25, 604639365
      3. informacje w sprawie obowiązujących taryf i opłat za usługi: Biała ul. Prudnicka 43, tel.: 77 4387643