Udzielanie informacji dotyczących realizacji oferowanych usług
- Informacje udzielane są w ciągu:
- natychmiast – w sprawie zaistniałych awarii wodociągowych lub kanalizacyjnych.
- 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia wymagające postępowania wyjaśniającego
- Osoby załatwiające:
- W dni robocze od 7:00 do 15:00,
- informacje w zakresie dostarczania wody: Biała ul. Prudnicka 43, tel.: 77 4387643 w. 25, 608142829
- informacje w zakresie odbioru ścieków: Biała ul. Prudnicka 43, tel.: 77 4387643 w. 25, 604639365
- informacje w sprawie obowiązujących taryf i opłat za usługi: Biała ul. Prudnicka 43, tel.: 77 4387643
- W dni robocze od 7:00 do 15:00,