Udzielanie informacji dotyczących realizacji oferowanych usług
1. Informacje udzielane są w ciągu:
- natychmiast – w sprawie zaistniałych awarii wodociągowych lub kanalizacyjnych.
- 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia wymagające postępowania wyjaśniającego
- 12 godzin – na telefoniczne żądanie określenia przewidywanego terminu usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 7 dni – na pisemne żądanie usunięcia zakłóceń w świadczeniu usług.
- 14 dni – na pisemne i telefoniczne skargi i zażalenia wymagające postępowania wyjaśniającego
2. Osoby załatwiające:
2.1 W dni robocze od 700 do 15 00.
- informacje w zakresie dostarczania wody:
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Hubert Kołek – Mistrz D.S. Eksploatacji
tel.: 0 77 438 76 43 w. 25, Biała ul. Prudnicka 43
- informacje w zakresie odbioru ścieków:
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Hubert Kołek – Mistrz D.S. Eksploatacji
tel.: 0 77 438 76 43 w. 25, Biała ul. Prudnicka 43
- informacje w sprawie obowiązujących taryf i opłat za usługi:
- Beata Kubis - główna Księgowa
- Beata Kubis - główna Księgowa
Informacje można uzyskać pod następującym nr telefonu: 0 77 438 76 43