- Menu BIP
- SPÓŁKA
- Dział techniczny
Reklamacje dotyczące ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za świadczone usługi
1. Opis procedury:
1.1 Reklamacje mogą być wnoszone:
- na piśmie przez zainteresowanego w siedzibie spółki przy ul. Prudnickiej 43
- listem poleconym,
- za pomocą poczty elektronicznej pod adres:
- na piśmie przez zainteresowanego w siedzibie spółki przy ul. Prudnickiej 43
- listem poleconym,
- za pomocą poczty elektronicznej pod adres:
1.2 Reklamacje są rozpatrywane przez Zarząd Spółki.
1.3 O sposobie załatwienia reklamacji zainteresowany powiadamiany jest listem poleconym.
1.3 O sposobie załatwienia reklamacji zainteresowany powiadamiany jest listem poleconym.
2. Terminy:
- 14 dni od daty wpływu reklamacji do siedziby zakładu,
- 30 dni w sytuacji, w której załatwienie reklamacji wymaga udziału innych podmiotów, po uprzednim powiadomieniu zainteresowanego.
3. Osoby załatwiające:
- reklamacje w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi:
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Hubert Kołek – Mistrz D.S. Eksploatacji
tel.: 0 77 438 76 43 w. 25, Biała ul. Prudnicka 43
- reklamacje w zakresie dostarczania wody:
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Hubert Kołek – Mistrz D.S. Eksploatacji
tel.: 0 77 438 76 43 w. 25, Biała ul. Prudnicka 43
- reklamacje w zakresie odbioru ścieków:
Jacek Czerwiński – Kierownik Działu Eksploatacji i Usług
Hubert Kołek – Mistrz D.S. Eksploatacji
tel.: 0 77 438 76 43 w. 25, Biała ul. Prudnicka 43
4. Koszty: nie dotyczy.
5. Podstawa prawna:
5.1 Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Biała
5.2 Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków z 7 czerwca 2001 r. (Dz.U. nr 72 poz. 747 z późn. zm.)